عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان رامیان تشکیل شد


جلسه شورای اداری شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، اولین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار، دکتر طاهری امام جمعه ، حاج آقا کیایی امام جمعه شهر دلند، بخشداران و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد.

مهندس صادقلو ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک هقته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش و تبریک به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری بیان داشتند: اولین جلسه شورای اداری بعد از انتخابات 29 اردیبهشت امسال می باشد و این انتخابات در اصل سه برنده داشت که اولین برنده انتخابات، مردم هستند که هوشمندانه حضور پیدا کردند وبا بصیرت رای دادندو برنده دوم مقام معظم رهبری که در بیانات مکرر خود به حضور حداکثری تاکید داشتند و با حضور بیش از 42 میلیونی مردم در راستای منویات معظم له بودند و سومین برنده هم منتخب مردم یعنی دولت دکتر روحانی می باشد که با انتخاب مجدد یعنی اینکه مردم با سیاستها و اقدامات دولت تدبیر و امید همسو هستند.

وی افزود نکته مهم و با اهمیت موضوع پس از انتخابات این است که ما به عنوان خادمین ملت و کارگزاران دولت تدبیر و امید وظیفه ای سنگین بر دوش ماست ، اول لینکه بایستی مسیر رفاقت و گذشت را پیشه کنیم ، دوم بدنبال رسم خدمتگذاری باشیم تا آخرین لحظه خدمت خود بی قرار دست از کار وتلاش و خدمت به مردم بر نداریم.

فرماندار شهرستان بیان داشتند که در فصل تابستان و ایام سفر هستیم و بایستی اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با حساسیت و جدیت بیشتری در این حوزه اقدام کنند.تا در تابستان امسال بتوانیم خدمات بهتری به مسافران عزیز ارائه نماییم.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال امسال ( سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال )که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است افزودند:سیاست اصلی دولت تدبیر وامید بحث اشتغال می باشد پس همه اعضای شورای اداری بایستی برای تحقق شعارسال و تلاش زیادی از خود نشان دهند. سیاستها ، اقدامات و برنامه های خودشان را در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی کنند.

در پایان جلسه ضمن تشکر از بزرگوارانی که مطالب ارزنده ای رو ارائه کردند بیان داشتند: مواردی که در حوزه سیاستهای کاهش مصرف برق ارائه شد مهم و اساسی بود و از مسئولین محترم دستگاههای اجرایی خواست تا با رعایت الگوی مصرف برق کمک کنند تا این مشکل حل شود به جهت اهمیت موضوع شورای برنامه ریزی استان از 13 تیرماه تا 10شهریور ساعت کاری تغییر کرده است تا انشالله همه مدیران همکاری کنند تا این دوره مصرف زیاد برق هم سپری کنیم تا خاموشی نداشته باشیم.

در ضمن تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی که مسئولیت جدید گرفتند معرفی شدند و تعداد دیگری هم به ارائه نقطه نظرات پرداختند.

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان تشکیل شد

 

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 35385