عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال گذشته 55 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شده است

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان؛

در سال گذشته 55 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شده است

در سال گذشته 55 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شده است

فرماندار گمیشان در گفت و گو با واحد خبر صدا وسیمای مرکز گلستان اظهار داشت: در سال گذشته 55 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان دراین گفت و گوی خبری اذعان داشت: روستای هدف طرح شهید شوشتری در شهرستان مشخص شده است و در قالب این طرح کلیه دستگاه ها مکلف هستند برنامه ها و طرح های ویژه ای را انجام دهند.

وی افزود: فرهنگ سازی پیشگیری از مواد مخدر از برنامه های مهم دیگری که توسط دستگاه های عضو این شورا در شهرستان در سال گذشته و سه ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمیشان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در زمینه پیشگیری، مقابله و درمان صورت می گیرد، اذعان داشت: اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و معرفی و تشویق بهبود یافتگان به مراکز حرفه آموزی جهت ایجاد اشتغال از برنامه های دیگری است که توسط این شورا برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

توماج در ادامه آشنایی با مضررات مواد مخدر و برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی را لازم و ضروری دانست و گفت: برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی با همکاری اداره بهزیستی ویژه کارکنان ادارات و برگزاری همایش های ویژه بانوان با هدف ارتقای بنیان های خانواده با رویکرد آشنایی با آسیب ها و مضررات مواد مخدر از برنامه های شاخص و مهم انجام شده توسط شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر شهرستان بوده است.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها، از اجرایی شدن 14 طرح در سه ماهه نخست سال خبر داد و بیان داشت: 61 درصد کل شاخص در نظر گرفته شده با 106 درصد افزایش کشفیات در سه ماهه نخست سال در سال 96 تحقق یافته است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: نظارت و بازرسی های مستمر با همکاری کمیته های سه گانه، گسترش و اجرای طرح های ورزش روستایی و همکاری همه دستگاه های عضو این شورا از دیگر فعالیت ها و برنامه های در نظر گرفته شده می باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 471
  • کد خبر : 35398