عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین دیدار مردم و مسوولان در بندرگز برگزار شد


چهارمین دیدار مردم و مسوولان در بندرگز برگزار شد

 

در راستای انجام منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای عملی شعار سال 93 ، چهارمین دیدار مردم و مسوولان در دولت یازدهم ، در روستای سرطاق از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرگز برگزار شد .

فرماندار شهرستان بندرگز در جمع اهالی روستای سرطاق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه  شهدای روستا گفت : به پاس خون شهداست که نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عزت قله های افتخار را فتح می کند.

"علی اصغر میرزایی"افزود : وظیفه ما این است که مسوولیت خود را در برابر شهدا فراموش نکنیم و نسل آینده هم باید بدانند که شهدا چه رشادت هایی کردند و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نتیجه خون شهداست.

وی اظهار داشت : امروز به برکت خون شهدا ، پایداری و مقاومت ملت ایران ، هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش مسوولان ، جمهوری اسلامی ایران با عزت و سربلندی ایستاده است .

میرزایی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد : دشمنان نظام و انقلاب پیشرفت ها و موفقیت های ایران را بر نمی تابند و هر روز با توطئه های جدیدی در صدد ضربه زدن به نظام هستند .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم افتخار است، افزود : عبادت بدون خدمت و توجه به مردم ارزشی ندارد .

میرزایی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در روستاها در اولویت کاری دولت یازدهم قرار دارد، افزود : رسیدگی به مناطق روستایی همواره مورد تاکید دولت تدبیر و امید قرار دارد .

وی با اشاره به لزوم توجه به توسعه روستاها گفت : توسعه و آبادانی نقاط روستایی باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان در شهرها می شود . میرزایی بیان کرد : توسعه اگر در روستاها ایجاد شود در کشور هم ایجاد می شود و باید از مزیت های روستاها استفاده لازم را داشته باشیم.

فرماندار بندرگز خاطر نشان کرد : روستاییان به عنوان کسانی که در خط مقدم عرصه تولیدات بخش کشاورزی فعالیت دارند می توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه روستاها مهمترین کانون های اقتصادی و مولد هر جامعه محسوب می شوند  ، گفت: در دولت یازدهم زیر ساخت های روستایی با حمایت از پروژه های مختلف روستایی توجه خاصی شده است .

وی گفت : اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد و تا پایان سال 94 تمام پروژ های نیمه تمام شهرستان باید به بهره برداری برسد.

میرزایی ادامه داد :  دولت با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر زحمتکش روستایی تلاش می کند.

فرماندار بندرگز تامین برق روشنایی جاده ورودی روستا و سرویس روشنایی معابر با اعتبار 500 میلیون ریال ، راه اندازی ICT روستایی وسیستم اینترنت پر سرعت در روستا با اعتبار 700 میلیون ریال ، توزیع سبد کالا به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد به ارزش 10 میلیون ریال ، اهدا  لوازم ورزشی به جوانان روستا با اعتبار 10 میلیون ریال ، اجرای جداول مسیر اصلی روستا به طول 1400 متر ، مصوب اجرای آسفالت روستا با اعتبار 2 میلیارد ریال و واگذاری 130 جلد سند روستایی با اعتبار 150 میلیون ریال را از مهمترین اقدامات اجرایی دیدار مردم و مسوولان در روستای سرطاق عنوان کرد .

 وی ، انجام مطالعات طرح گردشگری و مذهبی امامزاده علیرضا (ع) سرطاق در قالب سوئیت های اقامتی ، تهیه دارو برای نیازمندان ، تهیه سبد کالای غذایی برای نیازمندان ، کمک هزینه تهیه دارو و درمان ، تشکیل تیم امداد و نجات روستایی ، غربالگری شنوایی و بینایی و ارائه وسایل توانبخشی به مددجویان بهزیستی و معلولین ، هدیه به زنان سرپرست خانوار ، پیگیری اخذ پروانه چاه عمومی شماره 1 روستا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های اجرایی ذکرکرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1114
  • کد خبر : 3555