عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است

معاون فرماندار در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان؛

گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است

گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است

معاون فرماندار گمیشان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است و همه دستگاه های عضو باید هماهنگ و وظیفه مند عمل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ مهدی کمال غریبی گردشگری را ظرفیتی مناسب برای توسعه برشمرد و گفت: صنعت توریسم و گردشگری یکی از فعالیت های ارزنده در حوزه اقتصاد است که توجه ویژه به آن رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهرستان از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان می باشد که باید از آنها استفاده بهینه و مطلوبی صورت گیرد.

کمال غریبی در ادامه با بیان اینکه طی یکسال 400 نفر گردشگری و مسافر خارجی از جاذبه های شهرستان بازدید داشتند، اذعان داشت: حضور این مسافران و گردشگران خارجی نشان از وجود زمینه ای مستعد در حوزه توریسم و گردشگری در سطح منطقه است.

معاون فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سواحل شهرستان افزود: توسعه زیرساخت های سواحل آرام و ماسه ای شهرستان امری ضروری است چرا که می تواند معرف خوبی برای شهرستان باشد.

وی ادامه داد: حضور مسافران و گردشگران در شهرستان فرصت خوبی برای معرفی جاذبه ها، فرهنگ، آداب و رسوم منطقه است که باید به خوبی از آن استفاده کرد تا شهرستان گمیشان به عنوان یک شهرستان گردشگری و توریستی در سطح کشور معرفی شود.

در این جلسه هر یک از دستگاه های عضو به ارائه گزارشات و پیشنهادات خود در حوزه توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات بهتر به مسافران پرداختند.

 

گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است

 

گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 519
  • کد خبر : 35578