عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسات کارگروه باید در جهت افزایش کیفیت نان تحویلی به مردم باشد

فرماندار گمیشان در جلسه کارگروه گندم، آرد ونان؛

جلسات کارگروه باید در جهت افزایش کیفیت نان تحویلی به مردم باشد

جلسات کارگروه باید در جهت افزایش کیفیت نان تحویلی به مردم باشد

فرماندار گمیشان در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اظهار داشت: جلسات کارگروه باید در جهت افزایش کیفیت نان تحویلی به مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج دراین جلسه خواستار نظارت جدی و انجام بازرسی های مستمر اعضای کارگروه از خبازی های سطح شهرستان شد و گفت: آرد و نان یک بحث حیاتی است و هیچ جایگزینی ندارد و ارتباط مستقیم با زندگی و سلامت انسان ها دارد ، پس باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات ، تعامل و اهتمام جدی صورت پذیرد.

وی افزود: تغذیه سالم و باکیفیت، در زندگی و سلامت مردم تأثیر بسزایی دارد؛ لذا دستگاه‌های ذی‌ربط از هیچ کوششی برای تأمین منافع و سلامت مردم فروگذار نباشند.

توماج ادامه داد: باید به فکر پیشرفت به سمت استانداردسازی فعالیت‌ها در حوزه آرد ونان با جدیت بیشتری بود، چون نان قوت غالب مردم است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود از دستگاههای عضو این کارگروه خواست نسبت به خرید و فروش مجوزهای نانوایی دولتی و آزاد پز نظارت و حساسیت ویژه داشته و بر نظارت مستمر بر تولید آرد با کیفیت بهتر توسط کارخانجات آرد و توزیع مناسب آن بین خبازیهای شهرستان تاکید کرد.

 

جلسات کارگروه باید در جهت افزایش کیفیت نان تحویلی به مردم باشد

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 595
  • کد خبر : 35625