عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است

فرماندارگمیشان در دیدار با رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان؛

خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است

خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است

فرماندار گمیشان در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اظهار داشت: خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در این دیدار با تبریک هفته بهزیستی گفت: کار بهزیستی امری خداپسندانه و دارای اجر معنوی فراوان می باشد.

وی افزود: خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که در این راستا باید بهزیستی خدمات توانبخشی به معلولان را تقویت کند.

توماج ادامه داد: هفته بهزیستی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه برای افراد تحت حمایت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی را از موارد مهم دیگر بیان داشت و اضافه کرد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش باید با همکاری سایر دستگاه ها در چارچوب بسته های اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در گمیشان خاطر نشان کرد: درآمدزایی افراد تحت پوشش بهزیستی با استفاده از مشاغل خانگی رایج در منطقه و متناسب با ظرفیت های شهرستان می تواند کمک شایانی برای رونق اقتصادی خانوارها داشته باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حمایت های ویژه دولت از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) اذعان داشت: افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) یکی از اقدامات مهم دولت برای این قشر از جامعه است.

در این دیدار چوپانی کر رئیس اداره بهزیستی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش بینی سازمان در سال جاری در سطح شهرستان را ارائه داد.

 

خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است

 

خدمت برای جامعه هدف بهزیستی کاری نیک و ارزشمند است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 484
  • کد خبر : 35721