عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد


تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد

تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور مهندس صادقلو فرماندار، برزمینی معاون مدیرکل، شکی رئیس هیت فوتبال استان، مزرعی رئیس اداره حقوقی و املاک اداره ورزش و جوانان استان و مسئولین هیات های ورزشی در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرمانداردراین مراسم بیان داشتند یکی ازمهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید اهمیت دادن و پرداختن به حوزه روستایئان ، زنان ، اقوام و از همه مهمتر سازمان جوانان می باشد که با تلاش های صورت گرفته دولت یازدهم در چهارسال گذشته هنوز یک سری مشکلات و محدودیت هایی در حوزه ورزش و جوانان احساس می شود که با جدا کردن حوزه ورزش به وزارت و جوانان به سازمان انشالله این محدودیت ها مرتفع می گردد.

وی در ادامه ضمن تشکر از جناب آقای خداوردی رئیس سابق که مدت دوسال اندی سکاندار اداره شهرستان را برعهده داشتند افزود: فعالیت های خوبی در این مدت انجام شده است و آرزوی موفقیت برای ایشان در شهرستان آزادشهر را خواهانم و ضمن خیر مقدم به آقای اسماعیلی که جزو نیروهای توانمتد و متعهد می باشد انتظار داریم که با درایت و پشت کارفراوان روح و جدید تری را به ورزش شهرستان رامیان بدمد.

صادقلو گفت شهرستان رامیان با توجه به وسعتی که دارد چندین پروژه نیمه تمام در روستاهای توران فارس، تاتارعلیا و سفلی ، ویرو، نامتلو و شفیع آباد، استادیوم ورزشی شهرهای رامیان و دلند، تعمیرو تجهیز سالن های ورزشی موجود داریم و سعی ما تمام کردن پروژه های نیمه تمام است.

شایان ذکر است جناب آقای اسماعیلی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان منصوب و از زحمات جناب آقای خداوردی رئیس اسبق و آقای زنگانه سرپرست موقت تقدیر وتشکر بعمل آمد.

تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد

 

تودیع ومعارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 757
  • کد خبر : 35735