عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندارعلی اباد کتول


دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندارعلی اباد کتول

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندارعلی اباد کتول

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،در این دیدار فرماندار بر همکاری و تعامل بین دستگاهها تاکید و اظهار امیدواری کرد که در شهرستان در زمینه اطلاع رسانی به موقع و مطلوب در خصوص برگزاری مراسمات ملی مذهبی شاهد اقدامات خوبی باشد.

فرماندار با مرور اولویت های فرهنگی-مذهبی شهرستان بر ضرورت کار فرهنگی در سنین پایه تاکید نمود و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تحکیم مبانی خانوده بر اساس ارزش های دینی است.

احمد تجری مفرد تصریح کرد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام سازمان تبلیغات اسلامی به‌ عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) که اصل تفکیک‌ ناپذیر نظام ماست نقشی بس خطیر و حسّاس برعهده دارد.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در این دیدار با تشریح رسالت سازمانی تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان با تلاش در حوزه فرهنگ دینی سعی در بوجود آوردن فضای معنوی توام با عقلانیت در نگاه های مردمی را از هداف این سازمان در شهرستان برشمرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه گفت: با توجه به پتانسیل های بومی و منطقه ای که در زمینه های اعتقادی و مذهبی در شهرستان علی آباد کتول وجود دارد، نیاز به جهت دهی و بالندگی این مهم تلاش متولیان فرهنگی و همکاری فرمانداری شهرستان را می طلبد.
فرماندار در پایان آمادگی هر نوع حمایت خود را در اجرای برنامه‌های فرهنگی با تبلیغات اسلامی اعلام نمود.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .