عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان با فرماندار ترکمن


دیدار معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان با فرماندار ترکمن

دیدار معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان با فرماندار ترکمن

  دنکوب معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان صبح امروز با حضور در محل فرمانداری شهرستان ترکمن با عبدالحکیم فیروزی فرماندار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ این دیدار در راستای هماهنگی جهت اجرای طرح روستای بدون بیکار در سطح شهرستان (انتخاب یک روستا به عنوان روستای هدف) صورت گرفت که پس از طرح  و تصویب در جلسه کارگروه اشتغال و موافق مدیرعامل صندوق کارافرینی امید کشور با جذب اعتبارات برای همه متقاضیان در آن روستا تسهیلات اشتغال و کارآرفینی پرداخت شود طوری که به عنوان روستای بدون بیکار در کشور مطرح شود. مطابق  این طرح ظرفیت های روستا و همچنین تعداد افراد بیکار روستا و مهارت های آن ها شناسایی و لینک خواهد شد.
در این نشست فیروزی فرماندار با اشاره به ظرفیت های شهرستان ترکمن اظهار داشت: شهرستان ترکمن با 50درصد برتری در استان ما قطب گردشگری است طوری که در نوروز 96  پذیرای حدود یک میلیون و پانصد هزار گردشگر بود در حالی که کل استان پذیرای حدود 600 هزار نفر مسافر و گردشگر بوده است. لذا بندرترکمن بایستی به عنوان ظرفیت استانی مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت ها درست شود تا سرمایه گذاری های بعدی در ان صورت گیرد.

دیدار معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان با فرماندار ترکمن

 


 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .