عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

صبح امروز به مناسبت اول ذی القعده صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز ملی دختران و آغاز دهه کرامت

 فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی آغاز دهه فرخنده کرامت و ولادت کریمه اهل بیت ، حضرت معصومه (س) را تبریک و تهنیت گفت .

صبح امروز سه شنبه سوم مرداد ماه ، همزمان با فرا رسیدن اول ذی القعده ، "امانگلدی ضمیر" با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در متن پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اول ذی القعده ، سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و آغازگرامیداشت دهه کرامت است . دهه ای که سرآغازش ، دختری از جنس نور متولد شد و این میمنت با ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تکمیل شد .

بی شک از دامان پاک اهل بیت (ع) ، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه (س) ، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند.

قرنهاست ، مضجع شریف حضرت معصومه (س) تشنگان معارف الهی را از نور ایمان سیراب می کند، دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند ، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید ، از نیازهای دختران می باشد.

امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه (س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی ، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود.

اینجانب ، سالروز ولادت کریمه اهل بیت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به همه دختران ایران اسلامی و دختران شهرستان آق قلا ، آنها را به شناخت هر چه بیشتر رفتار و کمالات انسانی دعوت می نمایم و امیدوارم همگان با بهره جستن از سیره پاک اهل بیت طاهرین بتوانند در رشد و تکامل خود و جامعه اسلامی بکوشند .

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار و رئیس ستاد دهه کرامت

شهرستان آق قلا



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 712
  • کد خبر : 35875