عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاور استاندار امور ایثارگران با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد


مشاور استاندار امور ایثارگران با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد

مشاور استاندار  امور ایثارگران  با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد

حميدرضا نوريان مشاور استاندار در امور ايثارگران استاندار گلستان با احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، فرماندار در این دیدار به نقش پر رنگ شهدا و خانواده معظم و معزز ایثارگران اشاره نمود و گفت : عزت و اقتدار ایران زمین محصول ایثار و شهادت ایثارگران است، لذا هر کاری که از دست هرکدام از ما به عنوان مسئول بر می آید می بایست در تکریم این عزیزان و یادگارانشان انجام دهیم.

تجری مفرد افزود:توجه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگران نشان از این حقیقت است که انقلاب اسلامی ریشه در ایثارگری دارد.

وی با تاکید بر تکریم واقعی خانواده ایثارگران گفت: مطالبات ایثارگران بحق است و همه وظیفه دارند به خواسته های آنان پاسخ بدهند.

فرماندار علی آباد کتول در ادامه گفت : رهبر معظم انقلاب در عزت بخشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیش قدم هستند و مردم و مسئولان به خاطر دارند که نهال انقلاب بر دو ستون مردم و رهبری استوار بوده و پیشرفت ها و عزت ایران در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا و ایثارگران و رهبری امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری است.

حميدرضا نوريان مشاور استاندار در امور ايثارگران استاندار گلستان نیز با اذعان به اینکه ما امروز هرچه داریم از وجود مبارک ایثارگران و خانواده معظم شهداست، ابراز کرد: در سایه وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی است که دنیا امروز می داند نمی توان با نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد.

نوریان مشكلات مربوط به بيمه تكميلي، هزينه هاي درماني خانواده های ایثارگران ، مناسب سازي معابر و مساجد براي تردد جانبازان و مساله اشتغال فرزندان خانواده هاي ايثارگران را از جمله مسایل مطرح در این جلسه عنوان کرد .

مشاور استاندار دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را در قدردانی از شهدا مهم و آن را مایه دلگرمی و روحیه بخشی در مدیران در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری دانست.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .