عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و فرماندار گمیشان؛

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان با حضور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، فرماندار گمیشان، امام جمعه شهرستان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرمانداران شهرستان های ترکمن، بندرگز و کردکوی، مدیر کل بهزیستی استان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره نقش علما و روحانیون در پیشبرد برنامه های اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: توانمندی و ظرفیت علما می تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی افزود: مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که باید امر مبارزه با آن در سطح جامعه اجتماعی شود.

توماج برنامه محور بودن در مبازره با آسیب های اجتماعی را الزامی دانست و گفت: برای تسریع بخشی به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح منطقه سند آسیب های اجتماعی در شهرستان تهیه شده است.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از بیکاری را مهمترین دلیل برای افزایش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و اذعان داشت: اشتغال مانند سدی مستحکم در برابر آسیب های اجتماعی است و میگوی گمیشان ظرفیت مهمی برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح منطقه است که دولت تدبیر و امید نیز از این طرح مهم و ملی حمایت های ویژه را داشته است.

نماینده عالی دولت در گمیشان تصریح کرد: اجرای طرح شهید شوشتری، پیشگیری، مقابله و درمان در قالب کارگروه های تخصصی در سطح شهرستان برای مبارزه با آسیب های اجتماعی خصوصاً مواد مخدر در سطح شهرستان با همکاری کلیه دستگاه ها به خوبی انجام می شود.

توماج افزود: توسعه و ترویج نشاط اجتماعی، حرکت و برنامه ریزی بر اساس یک مدل و الگویی کامل در حوزه اجتماعی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود استقرار دستگاه بینایی سنجی، مرکز جامع سلامت، تجهیز ساختمان اداری و افزایش مددپوشان تحت پوشش را از نیازهای مهم شهرستان در حوزه بهزیستی برشمرد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه گفت: کاهش آسیب های اجتماعی مایه افتخار و غرور برای همه خصوصاً مسئولین است.

وی افزود: آمیختگی بسیار خوب علما و مسئولین از ظرفیت های مهم شهرستان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بخش پایانی سخنان خود از اجرایی شدن 8 مصوبه اخیر کارگروه استانی که با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شده بود، خبر داد.

 

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 564
  • کد خبر : 35898