عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

فرماندار کلاله

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد با اشاره به مشکلات جامعه گفت: باید با رویکردی متعادل تلاش شود تا آسیبهای اجتماعی که دانگیر جامعه است کنترل و مهار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله نصرت برزگر در این نشست که بمنظور کلنگ زنی ساختمان بهزیستی برگزار شد گفت : به حمدلله امروز کلنگ احداث ساختمان بهزیستی شهرستان را با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور وبا مشارکت 60 درصدی خیرین کلنگ زنی خواهیم کرد .

وی در ادامه با اشاره به برخی مصائب و مشکلات اجتماعی شهرستان خواستار توجه ویژه سازمان به معضلات و آسیبه های اجتماعی شهرستان شد .

محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این جلسه گفت : بیش از 5/2 درصد جمعیت کشور را معلولین تشکیل می دهند .

وی افزود : در حوزه مسکن دو معلولین در شهرستان کلاله 94 معلول نیازمند در حوزه شهر و 124 معلول در حوزه روستایی داریم که 180 خانوار را برای ساخت مسکن در نوبت داریم و در سال گذشته هم تعداد 260 مسکن با مشارکت خود معلولین احداث کردیم و در سال جار یهم 44 واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحویل دادیم.

رئیس سازمان بهزیستی اظهار داشت : 6 مرکز اورژانس اجتماعی در استان داریم که این تعداد 1 مورد برای کلاله در نظر گرفته شده است .

ایشان به افزایش مستمری مددجویان از ابتدای سال پرداخت و گفت : به حمدلله با حمایت های دولت از ابتدای سال مستمری مددجویان به بیش از 3 برابر افزایش پیدا کرد که این بار بزرگی از مشکلات را برطر میکند و از این بابت از دولت محترم کمال تشکر را داریم .

غراوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به کلنگ زنی راه ارتباطی مراوه تپه و خراسان گفت : امروز با حضور معاون وزیر راه کلنگ احداث راه ارتباطی مراوه به خراسان کلنگ زنی کردیم و انشالله بزودی پروژه راه ارتباطی دوراهی کلاله هم پس از عقد قرارداد با پیمانکار عملیاتی خواهد شد .

وی در ادامه به برخی مشکلات اجتماعی دانگیر شهرستان پرداخت و گفت : مسایل و معضلات اجتماعی در منطقه رو به فزونی گرفته که این زنگ خطریست وباید چاره ای اندیشیده شود.

نماینده شهرستان با گلایه از برخی مدیران افزود متاسفانه برخی مدیران را حتی نمیایند مشکلات را بیان کنند و از همه مسئولین میخواهم تا بیایند و مشکلات را با فرماندار و بنده در میان بگذارند .

چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اعلام هشدار عمومی گفت : زنگ خطر آسیب های اجتماعی دیگر امروز دم خانه همه ما به صدا درآمده و شاهد بیشترین رشد در سالهای اخیر بودیم و این اقداماتی هم که در این چند سال رخ داده کارگر نبوده و باید کار جهادی کرد .

وی درادامه افزود : بهزیستی و کمیته امداد به تنهایی توانایی پیشگیری این مشکلات را ندارند و نیاز به یک عزم همگانی دارد و از همه دستگاه ها اعلام میکنم که به وظایف ذاتی خود عمل کنند و در این مبحث با جدیت ورود کنند.

چراغعلی گفت : متاسفانه وضعیت کلاله همانند سایر شهرستانها اصلا مناسب نیست و نیاز به کار بیشتری دارد.

پس از جلسه شورای اداری کلنگ احداث اداره بهزیستی شهرستان توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور و با مشارکت 60 درصدی خیرین به زمین زده شد.

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

آسیبهای اجتماعی بعنوان معضل جامعه باید کنترل شود

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 36055