عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون کارگری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه کمیسیون کارگری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان علی آباد کتول با حضور دکتر زنگانه معاون فرماندار و اعضای این کمیسیون جهت رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، دکتر زنگانه معاون فرماندارگفت: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر تکیه بر تولیدات داخلی، توسعه اقتصاد و بازار ملی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور و نظام دریغ نمی کنند.
معاون فرماندار اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

زنگانه ایجاد نشاط و روحیه مشارکت طلبی در بین کارگران را به عنوان عوامل اصلی تولید بسیار مهم ذکر کرد و گفت: کارگران بخش بزرگی از اجتماع شهرستان را تشکیل می دهند و اگر بتوان برای زمان خدمت و اوقات فراغت این قشر برنامه ریزی مناسبی انجام داد می توان جامعه را متحول کرد.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت واحدهای کارگری و صنعتی شهرستان ، درخواستهای ارائه شده بررسی و پس از تبادل نظر اعضاء تصمیمات لازم اتخاذ شد .


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .