عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه برنامه ریزی اعزام زائران به کربلای معلی جهت شرکت در مراسم اربعین برگزار شد


جلسه برنامه ریزی اعزام زائران به کربلای معلی جهت شرکت در مراسم اربعین برگزار شد

جلسه برنامه ریزی اعزام زائران به کربلای معلی جهت شرکت در مراسم اربعین برگزار شد 

به منظورهماهنگی و برنامه ریزی برای اعزام زائرین از شهرستان گرگان به کربلای معلی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی و بررسی راهکار های پشتیبانی از کاروانهای اعزامی ،  جلسه ای با دعوت از نمایندگان ادارات و نهادهای مرتبط در محل سالن جلسات حوزه سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان برگزار شد .
"سیدمحسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان هدف از برگزاری این جلسه را بهره مندی از تجربیات حاصل از برگزاری مراسم اربعین حسینی در سنوات گذشته و شناسایی نقاط ضعف ، قوت ، تهدیدات و فرصتها در راستای رفع نواقص و برگزاری مراسم اربعین سال 96 با کیفیتی بهتر از گذشته بیان کرد .
وی افزود : ستاد شهرستانی در راستای دستورالعمل ارسالی از استان با کمیته های زیر مجموعه متناظر با استان از جمله کمیته امنیتی انتظامی ، کمیته فرهنگی ، آموزشی و اطلاع رسانی ، کمیته اعزام و کمیته مشارکتهای مردمی ، اسکان و تغذیه و کمیته بهداشت ، در مان و امداد تشکیل خواهد شد و از ادارات مرتبط شهرستان انتظار می رود با جذب کمکهای مختلف ، ستاد شهرستان را در پشتیبانی از موکب هایی که در کشور عراق راه اندازی خواهد شد یاری رسانند .
 در ادامه این جلسه "اسفندیاری"کارشناس اعزامی از اداره کل امنیتی انتظامی استان گزارشی از تشکیل جلسات استانی و سوابق اقدامات سال گذشته در راه اندازی و پشتیبانی از موکب استان را ارائه نمودند و تشکیل کمیته شهرستانی به مدیریت فرمانداران را از مصوبات ستاد استان ذکر کردند .
وی همچنین سهمیه استان را برابر مصوبات ابلاغی پذیرش ده هزار نفر زائر در موکب اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق شهرستان همراستا با تصمیمات استانی برای پشتیبانی مناسب از موکب های شهرستان گرگان شدند .
 همچنین در این جلسه " صوفی "نماینده ستاد عتبات از افزایش تعداد موکب های استان و شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : موکب های دارای صلاحیت موفق به اخذ پروانه فعالیت از ستاد عتبات خواهند شد و در شهرستان گرگان احتمالا تعداد 3 موکب برنامه ریزی خواهد شد .

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 595
  • کد خبر : 36253