عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

بمناسبت 17مرداد روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار تشکیل شده بود گفت: 17 مرداد که به یاد خبرنگار شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، تولید، توزیع وانتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و روز خبرنگار روز کسانی است که همواره در راه اعتلای ایران اسلامی می کوشند و بیشترین خطرها را به جان می خرند.

خسروی تصریح کرد: خبرنگاری یکی از شغل های حساس ومهمی بوده که در حقیقت به عنوان مدیریت افکار عمومی در جامعه عمل می کند و یکی از ویژگی های اساسی یک خبرنگار در جمهوری اسلامی تعهد انقلابی، دینی و حرفه ای او می باشد.

فرماندار گالیکش بیان کرد: خبرنگاران طلایه دار عرصه اطلاع رسانی کشور اند و براساس رسالت ذاتی خود موظفند که به عنوان چشم بینای مردم در میادین گوناگون حضور مستمر و پر بار داشته باشند .

وی افزود :در این رهگذر نقدهای خیراندیشانه و راهکارهای منصفانه می تواند موجب اصلاح و سعادت و در نهایت بالندگی جامعه گردد.

خسروی خاطر نشان کرد :خبرنگاران به دولت کمک کنند و مباحث وام دهی، پروژه ها ی عمرانی، اشتغالزایی، ظرفیت های استان وغیره را اطلاع رسانی کنند و برنامه های دولت را به درستی در رسانه ها منعکس کنند.

تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

 

تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

 

تجلیل فرماندار گالیکش از خبرنگاران شهرستان

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 641
  • کد خبر : 36361