عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندار بندرگز

 

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با فرماندار بندرگز

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، به منظور تشکیل و برگزاری ستاد شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی  در شهرستان ،  روز دوشنبه 23 مرداد 96 " حجت الاسلام نورالله ولی نژاد " مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز دیدار و گفتگو کرد.

"علی اصغر میرزایی" فرماندار بندرگز در این دیدار ضمن خیرمقدم در خصوص اهمیت تشکیل ستاد  شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی شهرستان اظهار داشت : با توجه به هجمه ها و دسیسه های فرهنگی از سوی دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی وخدشه وارد نمودن به باور و اعتقادات مذهبی مردم  ، ستاد فوق از اهمیت خاصی برخورداراست  زیرا  برخورد با اقدامات و رفتار خرافه پرستی مانع از رسوخ بدعتهادر آئین دینی و مذهبی شده از شکل گیری فرقه های انحرافی جلوگیری می کند.

فرماندار بندرگز حضور و نقش علما و روحانیون  ، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی در این حوزه را  بسیار مهم و اثرگزار برشمرد و افزود :  با ایجاد بسترمناسب و استمرار فعالیتهای هدفمند در حوزه های فرهنگی در  نقاط مستعد و آسیب پذیر به سمتی حرکت کنیم  تا از بروز آسیبها  و انحرافات جلوگیری وبا نهادینه نمودن شیوه های صحیح در تمام عرصه ها ، از اعتقادات و مسائل دینی حفاظت نماییم .

در ادامه " حجت الاسلام نورالله ولی نژاد " مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان " با قدردانی از همکاری و حمایتها و اقدامات خوب صورت گرفته از سوی  فرماندار شهرستان به تشریح ستاد شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی پرداخت و گفت : ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی مهم ترین ستاد برای ساماندهی مناسبت های مذهبی است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید مبنی بر رفع هرگونه آسیب و انحراف از مجالس و مراسم برگزار شده در مناسبت‌های مذهبی، تشکیل شد.

وی هدف تشکیل ستاد را ، ارتقاء فعالیت های دینی و مذهبی بیان کرد که  از وظایف ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های دینی است. 

حجت الاسلام ولی ن‍ژاد اظهار کرد: ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اکنون در گلستان دارای اثرات خوب و مطلوب است که با اتخاذ تصمیمات مناسب و توسعه برنامه های مذهبی در شناساندن مسیر درست  از خرافه ها و پیرایه ها در مناسبتهای مذهبی جلوگیری می کند.

وی در ادامه گفت  :  بایدکل مراسمات روحانی محور باشد و روحانیون برای رسیدن به هدف مطلوب و کاهش آسیبها و آسیب پذیری در مناطق محروم می توانند نقش موثری را ایفا نمایند.

وی گفت : همه باید کمک کنیم تا آن آراستگی مذهبی که مورد نظر مراجع تقلید عظام و مقام معظم رهبری است بوجود آید.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 36498