عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد


فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد

فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: در تدوین برنامه های هفته دولت امسال بایستی مردمی بودن آیین های بزرگداشت این هفته مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه بزرگداشت هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال باید جنبه مردمی برنامه هایی که در نظر گرفته می شود پررنگتر دیده شده و حضور اقشار مختلف اعم از خانواده های شهدا، جانبازان، اصناف، گروه های مختلف مردمی، معتمدین و بازنشستگان ملموستر از سال های گذشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: توجه به مناطق روستایی و محروم نیز از دیگر جنبه هایی است که در برنامه های هفته دولت امسال بایستی بیشتر مد نظر باشد
وی افزود: خدماتی که دولت انجام می دهد، خدمات نظام مقدس اسلامی است و هفته دولت بهترین فرصت برای بیان این خدمات و اطلاع رسانی به مردم در این خصوص است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس اطلاع رسانی دقیق در خصوص خدمات انجام شده از سوی دولت را در ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین مردم موثر توصیف کرد و گفت: هفته دولت موقعیت مناسبی است که مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند از آن برای بیان خدمات دولت استفاده کنند.
وی با تصریح بر اهمیت حراست و صیانت از دستاوردهای نظام، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهتر و جامعتر و برآوردن انتظارات مردم در حوزه های مختلف از جمله اقداماتی است که در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد.
معاون استاندار گلستان با اشاره به تجربیات مدیران از برگزاری آیین های هفته دولت در سال های گذشته تصریح کرد: تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در سالجاری باید بر ارائه برنامه های بهتر، جامعتر، مبتکرانه و خلاقانه استوار باشد تا بتواند روحیه امید و نشاط را در مردم ایجاد و حس امیدواری به آینده را به آنان منتقل کند.
کریمی به دستگاه هایی که در حوزه اقتصادی و تولید فعالیت دارند نیز توصیه کرد که برنامه های خود برای ایام هفته دولت را مطابق با شعار امسال رهبر معظم انقلاب و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال طراحی کرده و از این مقوله غفلت نکنند.
در این نشست احمد دستمرد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در سخنانی با بیان اینکه برنامه های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در حال تدوین است، گفت: در سال گذشته ارزش مجموع پروژه های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی هفته دولت بالغ بر 880 میلیارد ریال بود که امسال این مقدار به بیش از 900 میلیارد ریال می رسد.
در ادامه این نشست برخی از مدیران اجرایی شهرستان گنبدکاووس به بیان دیدگاه های خود در خصوص اجرای بهتر برنامه های هفته دولت پرداختند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین های هفته دولت تاکید کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 36508