عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پيام تبريك فرماندار علی آباد کتول به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي


پيام تبريك فرماندار علی آباد کتول به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول با پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام بدين شرح است :

26 مرداد سال 69، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.26 مرداد یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.

بي‌ترديد يكي از اين روزهاي ماندگار كه هيچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزيز به ميهن اسلامي است.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

آزادگان در طول جنگ تحميلي عراق عليه ايران، پيام آوران انقلاب بودند و غريبانه و مظلومانه در ميان كينه توزي دشمنان و تلخ كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوري اسلامي ايران تا پاي جان ايستادند.

اينجانب اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنيت عرض می نمایم و سلامتي و توفيق اين گراميان را از درگاه ايزد متعال خواستارم.

احمد تجری مفرد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .