عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهم ترین برنامه جلسات شورای ترافیک بهبود عبور و مرور است

فرماندار و رییس شورای ترافیک گمیشان؛

مهم ترین برنامه جلسات شورای ترافیک بهبود عبور و مرور است

مهم ترین برنامه جلسات شورای ترافیک بهبود عبور و مرور است

فرماندار گمیشان در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: مهم ترین هدف و برنامه جلسات شورای ترافیک بهیود عبور و مرور در سطح منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در این جلسه با تاکید بر تعامل و همکاری بین دستگاه های عضو شورای ترافیک خاطر نشان کرد: شورای ترافیک با همکاری و تعامل بین دستگاهها در راستای وحدت رویه، برای انجام امورات مربوط به حاکمیت نظم و آرامش در شهرستان ایجاد شده است.

وی حضور منظم در جلسات و پیگیری و اجرای مصوبات کمیته را حائز اهمیت دانست و افزود: جلسات شورای ترافیک به صورت ماهانه برگزار و مصوبات توسط دبیر جلسه به صورت ویژه بررسی و پیگیری گردد.

توماج ساماندهی و نصب علائم هشدار دهنده در سطح شهرها را ضروری برشمرد و گفت: شهرداری ها باید با هماهنگی دبیرخانه خانه شورای ترافیک شهرستان و پیس راهور نسبت به شناسایی و نصب محل های نصب علائم هشدار دهنده در سطح شهر اقدام کنند.

رییس شورای ترافیک گمیشان اضافه کرد: مبحث ترافیک باید به صورت یک فرهنگ در سطح جامعه نهادینه شود و خانواده ها و آموزش و پرورش در این خصوص نقش مهمی را خواهند داشت.

لازم به ذکر است بررسی مصوبات جلسه گذشته، بررسی درخواست ها و گزارش عملکرد اعضا از برنامه های این جلسه بوده که پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی تصمیماتی جهت بهبود ترافیکی سطح شهرستان اتخاذ شد.

 

مهم ترین برنامه جلسات شورای ترافیک بهبود عبور و مرور است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 662
  • کد خبر : 36625