عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

معاون فرماندار در چهارمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا :

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه بیمه کارگران از اولویت های اصلی واحدهای کارگری است ، افزود: این واحدها بایستی بیمه کارگران را به موقع پرداخت کنند.

صبح امروز دوشنبه 30 مرداد ماه ، چهارمین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور اعضای این کمیسیون در محل دفتر معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید موسی میردیلمی" در این جلسه با بیان اینکه یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است ، اظهار داشت : همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر تولیدات داخلی ، خاطرنشان کرد : دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور و نظام دریغ نمی کنند.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور ، اظهار داشت : با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.

"میردیلمی" صیانت از جامعه کارگری را وظایف دستگاههای متولی امر دانست و تصریح کرد : همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم .کارگران اقشار بسیار شریف و زحمتکش جامعه هستند حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود. تمام تلاش ما باید این باشد که کارگر وکارفرما با هم تعامل و سازش داشته باشند ما باید از واحدهای فعال شهرستان حمایت کنیم تا کارگران این قشر زحمت کش جامعه با خیال راحت به کار خود بپردازند.

 

 

 

 

 

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 

بیمه کارگران اولویت واحدهای کارگری باشد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 628
  • کد خبر : 36646