عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 122پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

فرماندار گمیشان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 122پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 122پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

فرماندار و رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت گمیشان اظهار داشت: 122 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 460 میلیاردو 680 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با اعلام پروژه های هفته دولت شهرستان خاطر نشان کرد: از مجموع این پروژه ها 112 مورد عمرانی و 10 مورد اقتصادی و اشتغالزایی می باشد.

وی افزود: 105 پروژه در این هفته افتتاح خواهد شد که 95 مورد آن عمرانی و 10 مورد آن اقتصادی و اشتغالزایی می باشد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت گمیشان ادامه داد: از مجموع پروژه ها 17 مورد کلنگ زنی خواهد شد که همه این پروژه ها عمرانی می باشد.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد اشتغال را از مهم ترین برنامه های دولت در سطح کشور برشمرد و اذعان داشت: ان شاالله با بهره برداری از این پروژه ها برای 195 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گمیشان تصریح کرد: آسفالت جاده دسترسی سیمین شهر به آلتین، پروژه های مرتبط با سایت میگو با اعتبار بالغ بر 260 میلیارد ریال، افزایش قدرت پست 27/63 گمیشان از 20 مگاوات به 30 مگاوات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، سالن ورزشی رزمی و ساختمان اداری بهزیستی شهرستان و طرح هادی روستای چارقلی از شاخص ترین پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان گمیشان می باشد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: مراسم غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، مراسم افتتاح متمرکز پروژه ها و چندین آیتم دیگر بر اساس روز شمار تعیین شده از دیگر برنامه های هفته دولت سال 96 در گمیشان خواهد بود.

 

 

 
 

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 554
  • کد خبر : 36720