عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی فرماندار شهرستان مراوه تپه در مصلای نماز جمعه مراوه تپه بمناسبت هفته دولت


سخنرانی فرماندار شهرستان مراوه تپه در مصلای نماز جمعه مراوه تپه بمناسبت هفته دولت

سخنرانی فرماندار شهرستان مراوه تپه در مصلای نماز جمعه مراوه تپه بمناسبت هفته دولت 

اسمعیل تاجی در سومین  روز از هفته دولت با حضور در نماز جمعه مراوه تپه به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد دولت در این شهرستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای دولت ؛ رجایی و با هنر اظهار داشت : کلیه دستاورد های نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است و دولتمردان باید رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خدمتی خود قرار دهند .
فرماندار مراوه تپه افزود: در اعتباری که به شهرستان تعلق می گیرد همه شما مردم عزیز دخیل می باشید و بحمدالله امسال اعتبار خوبی نصیب شهرستان گردیده و سعی ما براین است که بنحو احسن  از این اعتبار جهت محرومیت زدایی استفاده نماییم.
نماینده عالی دولت در مراوه تپه بیان داشت : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید  طرح های عظیمی در شهرستان مراوه تپه اجرایی شده و شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خوبی در هفته دولت خواهیم بود که این طرح ها عبارتند از : کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی با اعتبار بالغ بر 28 میلیارد تومان ، گازرسانی به 52 روستای شهرستان مراوه تپه با هزینه بالغ بر 45 میلیارد تومان و با مطالعاتی که انجام شده گازرسانی به سایر روستا ها نیز انجام خواهد گرفت که کل هزینه گازرسانی با احتساب روستاهای جدید بالغ بر 75 میلیارد تومان خواهد شد، جاده قازانقایه به خراسان شمالی ، آسفالت روستای دادلی غزنین و روستاهای مجاور ، نیروگاه برق که انشالله با افتتاح این نیروگاه در مهر ماه و اجرای نیروگاه خورشیدی چناران ، یکی از شهرستان های صادر کننده برق خواهیم بود. پروژه سد چایلی که یکی از آرزوهای مردم شهرستان بوده در حال انجام می باشد و انشالله کارهای مطالعاتی کوچ روستاهای در مجاور سد انجام خواهد گرفت و تعیین و تکلیف خواهند شد.
تاجی در ادامه وحدت موجود در بین اقشار مختلف مردم را بسیار ستودنی دانست و اذعان داشت : نباید اجازه بدهیم این سرمایه دولت و مردم آسیب ببیند و الگوی جامعه اسلامی که ثمره آن امنیت و آسایش مردم و آرمان شهدای گرانقدر و امام راحل است حفظ شود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری نیز قطعاً مسیر را برای ما هموار می کند .

تاجی در پایان از مردم شریف مراوه تپه ، بخصوص از آخوند غراوی امام جمعه  و نماینده زحمت کش جناب آقای مهندس غراوی که با تمام وجود در جهت خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت و توسعه همه جانبه شهرستان تلاش  ویژه ای می نمایند تشکر نمود .

 

سخنرانی فرماندار شهرستان مراوه تپه در مصلای نماز جمعه مراوه تپه بمناسبت هفته دولت

 

سخنرانی فرماندار شهرستان مراوه تپه در مصلای نماز جمعه مراوه تپه بمناسبت هفته دولت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .