عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند


فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند

فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، به مناسبت هفته دولت ، فرماندار شهرستان به اتفاق جمعی از مدیران دستگاههای دولتی روز جمعه با  امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان  رجائی و باهنر به عنوان دو اسوه و  الگوی دولتمردان، اظهار داشت : با زعامت و رهبری مقام معظم رهبری نظام ما در دنیا نظام مقتدری شده  که از برکت خون شهدا و ایثار جانبازان  و کسانیکه قبل از انقلاب اسلامی  پا به پای امام با آرمانهای انقلاب  اسلامی حرکت کردند و بعد از انقلاب نیز  با نثار خونشان نظیر شهیدان بهشتی ، باهنر  و رجائی ، سپهبد قرنی و سپهبد صیاد شیرازی  و دیگران  که حاصل  ایثار گری و ایستادگی شهدای گرانقدر بروز و ظهور نسلی از دولتمردان و مدیران دولتی بود که با الگو قرار دادن شهدای گرانقدر و ایثار گران در عرصه های مختلف نظام خدمت رسانی به جامعه اسلامی و بویژه مردم انقلابی و متدین ادامه  خواهند داد.

میرزائی افزود: ممکن است برخی نواقص و کاستی ها نیز در مسیر اجرای امورات  وجود داشته باشد  ولی در مجموع مدیران متدین و متعهد در حد توان درحال خدمت رسانی هستند، نمونه بارز آن ، شهید شاخص کشور، شهیده مرجان نازقلیچی  که از فرماندران بود ، تا زمانیکه در قید حیات بودند ، انصافا پرتلاش ظاهر شدند ، تعهد خاصی هم به نظام و انقلاب و کشور داشتند، و امروز  در ایام حج ابراهیمی یادی کنیم از آن مرحومه که در  منا دعوت حق  را لبیک گفتن و جزء  خدمت گذاران نظام  اسلامی و از افتخارات دولت تدبیر و امید بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت  : ایام هفته دولت فرصتی مناسبی  است تا مدیران  گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه نموده و  از این طریق ارزیابی و بازنگری در برنامه های اجرائی داشته باشند. و در صورت وجود نواقص  نسبت به رفع آن  تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری معمولا در شروع سال جدید ، بیشترین نکات و توصیه ها  را به دولت اعلام می کنند افزود: این موارد به عنوان الگو و سرمشق فعالیت مدیران دولت قرار می گیرد  ، بویژه عنوانی که برای سال انتخاب می گردد، امسال  نیز سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال  نامگذاری شده است ،  بنابراین  برنامه های دولت نیز  در قالب همین چهار چوب طرح ریزی و اجرائی خواهد شد.

میرزائی اظهار داشت :  در اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی در شهرستان  نیز  اقدامات مهمی  صورت گرفته و  اثرات مثبتی هم داشته ، به عنوان نمونه در بحث رونق تولید حدود 80 نفر اشتغالزائی صورت گرفته است. گزارشات  مربوطه در خصوص میزان تولید و ... بصورت مستند ارائه می گردد ، و سرکشی از کارخانه های مورد نظر بصورت مستمر انجام شده و نتایج  بررسی ها اعلام می گردد.

همچنین حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز  در این دیدار با تبریک ایام  هفته دولت و گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت :  رای بالایی مجلس به وزرای پیشنهادی و شروع کار دولت جدید  در هفته دولت زمینه ساز همدلی و همگرایی و موجب  تحقق شعارهای  مطرح شده  در ایام تبلیغات انتخابات باشد.

وی افزود :  نگاه مطلوبی که در برنامه های ایشان خواهد بود  و حمایتهایی که از سوی  مردم و دیگر نهادها نظیر  مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت ،  نوید خوبی است  برای فعالیت چهارساله دولت و امید واریم  مشکلات و آسیبها و کاستی هایی که در گذشته وجود داشت  که  بخشی از آنها بخاطر کمبود منابع و بخشی دیگر بخاطر سنگ اندازیهای دشمنان بوده  هر چه زودتر مرتفع شده و امور اجرائی کشور در مسیر مطلوب قرار گیرد.

 

  فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند

 

فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند

 

فرماندار و مدیران اجرائی شهرستان با امام جمعه بندرگز دیدار و گفتگو کردند

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 470
  • کد خبر : 36912