عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 836 روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند


836 روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

836 روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

مدیر عامل گاز استان اعلام کرد: علاوه بر تمامی 29 شهر این استان 836 روستای گلستان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که از این تعداد ، گاز رسانی به 180 روستا با اعتبار سه هزار میلیارد ریال ، در دو سال گذشته انجام شده است.
صفرعلی جمال لیوانی درمراسم افتتاح متمرکز طرح های هفته دولت گنبدکاووس در روستای مرزی داشلی برون این شهرستان افزود: درحال حاضر نیز عملیات گازرسانی به 18 روستا درحال انجام و گازرسانی به 40 روستای دیگر نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.
جمال لیوانی با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم در امر گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی اضافه کرد: زمانی گازرسانی به مناطق مرزی در حد آرزو بود و کسی فکر نمی کرد به این مناطق گاز رسانی شود.
وی تصریح کرد: امروز دولت افزون بر 80 میلیارد ریال اعتبار را تنها برای گازرسانی به چهار روستای محزون و مرزی گنبدکاووس اختصاص می دهد که قابل تقدیر است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت شاکر بودن از خدا بواسطه استقرار حکومت اسلامی در ایران، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و درسایه هدایت های رهبری و تلاش های دولت ها بویژه دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی به مناطق مختلف کشور و نیز این شهرستان و مناطق روستایی و مرزی شده است.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: مردم ترکمن ساکن در مناطق مرزی و محروم قدردان خدمات نظام و دولت هستند زیرا هرگز فکر نمی کردند روزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.
وی با تاکید برضرورت استمرار خدمات دولت تا رفع کمبودها بویژه درحوزه آب شرب بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی امنیت و آرامش خوبی در کشور و مناطق مرزی حاکم است.

836 روستای گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 37015