عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گزارش فرماندار گمیشان از پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان

با حضور در برنامه زنده رادیویی بخش ترکمنی انجام شد؛

گزارش فرماندار گمیشان از پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان

گزارش فرماندار گمیشان از پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با حضور در برنامه زنده رادیویی بخش ترکمنی گزارشی از پروژه ها و برنامه های هفته دولت شهرستان را ارائه داد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این برنامه رادیویی با تبریک هفته دولت گفت: 122 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی تا پایان هفته دولت با اعتباری بالغ بر 460 میلیاردو 68 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از مجموع این پروژه ها 112 مورد عمرانی و 10 مورد اقتصادی و اشتغالزایی می باشد.

وی افزود: 105 پروژه در این هفته افتتاح خواهد شد که 95 مورد آن عمرانی و 10 مورد آن اقتصادی و اشتغالزایی می باشد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت گمیشان ادامه داد: از مجموع پروژه ها 17 مورد کلنگ زنی خواهد شد که همه این پروژه ها عمرانی می باشد.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد اشتغال را از مهم ترین برنامه های دولت در سطح کشور برشمرد و اذعان داشت: ان شاالله با بهره برداری از این پروژه ها برای 195 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گمیشان تصریح کرد: آسفالت جاده دسترسی سیمین شهر به آلتین، پروژه های مرتبط با سایت میگو با اعتبار بالغ بر 260 میلیارد ریال، افزایش قدرت پست 63/27 گمیشان از 20 مگاوات به 30 مگاوات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، سالن ورزشی رزمی و ساختمان اداری بهزیستی شهرستان و طرح هادی روستای چارقلی از شاخص ترین پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان گمیشان می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان در سال 96 بیش از 266 میلیارد ریال اعلام و گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان گمیشان نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

توماج ادامه داد: این اعتبارات با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام در فصول توسعه زیرساخت های تولیدی ، عمرانی ، پروژه های اقتصادی ، فرهنگی ، سلامت و گردشگری ، جذب و هزینه خواهد شد.

فرماندار گمیشان در پایان تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم، عمران و آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و باید به نحو احسنت در ادای این وظیفه تلاش و کوشش نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 37091