عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت عید سعید قربان


پیام تبریک فرماندار به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک فرماندار به مناسبت عید سعید قربان

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، طی پیامی عید سعید قربان را به همه مسلمانان خاصه ملت ایران و مردم شهرستان ترکمن تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
عید قربان، پاک ترین عیدها و عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان و یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) بوده است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد.
عید قربان، یادآور زیباترین اطاعت بنده از خداوند بلند مرتبه ای است که در پس هر فرمان، نکته تربیتی نهفته است. نکته عید قربان هم خضوع و تسلیم در مقابل پروردگار عالم است.
عید قربان امسال، حال و هوای شهدای منا را دارد و معطر به نام و یاد عزیزانی است که با بی‌تدبیری آل‌سعود، جان به جان آفرین تسلیم کردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مظلوم حادثه منا ، فرا رسیدن باشکوه ترین جلوه بندگی و ایثار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رئیس جمهور محترم، همه مسئولان و دولتمردان نظام، بویژه به مردم شریف و متدین شهرستان ترکمن  تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خالق هستی سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ملت شریف ایران و جهان اسلام در سایه وحدت و برادری مسئلت می نمایم.
عبدالحکیم فیروزی
فرماندار شهرستان ترکمن"
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .