عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستاییان از وام های کم بهره دولت برای تاسیس شرکت تعاونی روستایی و طرح های بوم گردی استفاده کنند

فرماندار گالیکش در افتتاح پروژه اجرای طرح هادی روستای تلوستان:

روستاییان از وام های کم بهره دولت برای تاسیس شرکت تعاونی روستایی و طرح های بوم گردی استفاده کنند

روستاییان از وام های کم بهره دولت برای تاسیس شرکت تعاونی روستایی و طرح های بوم گردی استفاده کنند

حسن خسروی فرماندار گالیکش، در آخرین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاح پروژه اجرای طرح هادی روستای تلوستان در جهت رونق کشاورزی و دامداری روستاییان اظهار کرد: روستاییان می توانند برای تاسیس شرکت های روستایی تعاونی و سهامی از وام های کم بهره دولت استفاده کنند و بنده از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نمی کنم.

به گزارش "روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش" حسن خسروی فرماندار این شهرستان در این مراسم که با حضور بخشدار مرکزی، رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گالیکش و جمعی از مسئولین شهرستان گالیکش افتتاح شد ضمن قدردانی از زحمات شورای چهارم و اعضای شورای پنجم، دهیاری روستا، بخشدار و بنیاد مسکن شهرستان که در جهت عمران و آبادی این روستا، تلاش می کنند اظهار کرد: ان شاالله با تلاش خودتان و همت شورای روستا شاهد اقدامات عمرانی بیشتر و رضایتمندی اهالی روستا باشیم.

وی با اشاره به سالروز شادت شهیدان رجایی و باهنر، یاد این شهیدان را گرامی داشت و هفته دولت را به همه دولتمردان تبریک گفت.

خسروی با بیان اینکه نظام و کشور ما مدیون خون شهداست افزود: مهمترین کاری که باید برای قدردانی و شکرگذاری این نعمت انجام داد این است که با اعمال، رفتار و کردارمان به حفظ نظام کمک کنیم.

فرماندار گالیکش با بیان موقعیت خوب روستای تلوستان از نظر گردشگری علاقه مندان را به اخذ وام های بوم گردی در این زمینه تشویق و دعوت کرد و تصریح کرد باتوجه به موقعیت مکانی و حضور مسافران، طرح های گردشگری می تواند درآمدزایی خوبی برای مردم ایجاد کند.

لازم به ذکر است پروژه طرح هادی روستای تلوستان شامل طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با اعتبار 6720میلیون ریال و جدول، آسفالت و سنگ فرش با اعتبار هزینه شده 2160 ریال در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 713
  • کد خبر : 37182