عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمتگزاری و اخلاص در عمل رجایی و باهنر، تجلی درخشان معیارهای اصیل انقلاب می باشد

جمالی فرماندار کردکوی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر:

خدمتگزاری و اخلاص در عمل رجایی و باهنر، تجلی درخشان معیارهای اصیل انقلاب می باشد

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی در آخرین روز از هفته دولت و برنامه های این هفته، مراسم گرامیداشت شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع کردکوی ، با حضور حجه الاسلام شاعری امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی و کارکنان دولت و اقشار مختلف امت حزب ا... برگزار گردید.

   در این مراسم جمالی فرماندار کردکوی، با اشاره به اینکه فلسفه و اصالت مسولیت ها و مناصب در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، گفت:

 شهیدان رجایی و باهنر تجلی معیارهای اصیل انقلاب برای مدیران بوده و با خدمتگزاری ، مردم داری و اخلاص در عمل ماندگار شده و نماد خدمت صادقانه دولت به مردم تبدیل شدند.  امری که نیاز امروز و همیشه انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اینکه همه دولتهای روی کار آمده در نظام جمهوری اسلامی هدفی جز خدمت بهتر به ملت نداشتند اظهار داشت: دولت یازدهم زمانی مسئولیت اداره کشور را بعهده گرفت که اوضاع اقتصادی کشور شرایط نامطلوب و نابسامانی داشته و تحریم اقتصادی از سوی استکبار جهانی نیز شرایط سختی را بر دولت و مردم کشور ما تحمیل کرده بود. که با تدابیر ، برنامه ها و تمهیدات بر آمده از کار کارشناسی و اتخاذ سیاستهای عاقلانه دولت دکتر حسن روحانی، الحمدا... بخش زیادی از مسایل و مشکلات مرتفع گردید. از جمله مسایل در بعد روابط خارجی و بین الملل ، موضوع توافقات بین المللی برجام بوده که با هدایتهای مقام معظم رهبری و مدیریت ریاست محترم جمهوری و تلاش تیم توانمند سیاست خارجی بر مبنای اصل تعامل و گفتگو  با جامعه جهانی، اهداف و دسیسه های امریکا و اسرائیل ناکام مانده و برخلاف خیال باطل استکبار در انزوای ایران ، حقانیت جمهوری اسلامی آشکار و زمینه تحقق بیش از پیش حقوق و منافع ملی در جامعه جهانی به اثبات رسید .

  فرماندار کردکوی گفت: دولت در سیاست داخلی و در مسیر توسعه نیز ، دارای برنامه و نگاهی کارشناسی بوده ازجمله در جهت تثبیت قیمتها و مهار تورم و ایجاد رونق اقتصادی تلاش زیادی کرده است و شرایط بی ثباتی مستمر قیمتها را مهار کرده و در بخش عمرانی نیز با پرهیز از آغاز پروژه های بدون برنامه و اعتبار مشخص، بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار تاکید داشته و این سیاست در سطح استان و شهرستانها نیز حاکم بوده است.

  جمالی ادامه داد:دولت با بررسی و مطالعه طرحها و پروژه های نیمه تمام ، تلاش خود را صرف تکمیل پرژه های مهم و اولویت دار کرده و مبنا این بوده که حتی الامکان پروژه ای بدون اولویت و پیش بینی اعتبار مناسب کلنگ زنی نشود.

فرماندار کردکوی تصریح کرد : دولت علیرغم مشکلات شدید اعتباری و کاهش شدید قیمت نفت به حدود یک سوم دولت قبل و سایر مشکلات اقتصادی، ضمن تحمل همه هزینه های تعهد شده از دولت قبل مثل یارانه، طرح بزرگ تحول سلامت را نیز اجرا کرده و همزمان توانست پروژه های عمرانی_اقتصادی زیادی را تکمیل و به بهره برداری برساند.

رئیس شورای اداری کردکوی افزود : در هفته دولت امسال ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با بیش از ۲۲ میلیاردد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۵۷ نفر ، در شهرستان کردکوی به بهره برداری رسید.

   رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان، با اشاره به مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی کردکوی با ۴ملیارد تومان و کارخانه تولیدی روغن موتور اسپو با ۴ ملیارد تومان از جمله مهمترین پروژه های شهرستان در هفته دولت، افزود: ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار و ساختمان مرکز جامع سلامت شهری با ۱.۵ میلیارد تومان،ادامه آسفالت مسیر درازنو ، ایجاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و ایجاد مرکز پزشکی قانونی کردکوی ، اجرای طرح های هادی روستایی و آسفالت بخش اعظم معابر اصلی تعدادی از روستاهای شهرستان را از دیگر پروژهای  شهرستان نام برد که به بهره برداری رسیده اند، در دست ساخت و یا در مرحله شروع هستند.

   وی در پایان اظهاراتش با اشاره به اینکه علیرغم توفیقات بدست آمده استحقاق مردم صبور، ایثار گر و همیشه در صحنه ما بیش از اینهاست گفت: قطعا اقدامات بعمل آمده دولت ها اکنون، پاسخگوی نیاز ها و انتظارات جامعه نبوده و هنوز کمبودهای توسعه ای زیادی وجود دارد که ملت شریف با بزرگواری و بخاطر اعتقادی که به نظام و آرمانهای انقلاب دارند تحمل می نمایند. وی افزود انشاالله   خداوند به همه خدمتگزاران نظام توفیق دهد تا در سایه همدلی و همگرایی بیش از پیش ، خدمات بیشتری به این مردم شریف ارایه کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از کارمندان نمونه ادارات دولتی و عمومی با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار تقدیر شد.

 

 

 

 

خدمتگزاری و اخلاص در عمل رجایی و باهنر، تجلی درخشان  معیارهای اصیل انقلاب می باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمتگزاری و اخلاص در عمل رجایی و باهنر، تجلی درخشان  معیارهای اصیل انقلاب می باشد

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 37202