عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل ثبت احوال استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل ثبت احوال استان

  دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل ثبت احوال استان

 مدیرکل ثبت احوال استان با حضور در فرمانداری کلاله با نصرت برزگر دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله  ؛ مدیرکل ثبت احوال استان گفت : با اتصال سامانه ارائه خدمات هویتی ثبت احوال به فیبر نوری، تحولی نو در ارائه خدمات به عموم مردم فراهم می شود .

دیلمی افزود : شهروندان برای درخواست تعویض کارت هوشمند ملی نیاز به مراجعه به دفاتر خدماتی را ندارد و می‌توانند از طریق سایت ثبت احوال به نشانی www.ncr.ir پیش ثبت‌ نام انجام دهند و دریافت کارت هوشمند ملی برای افراد بالای سنین 15 سال میشود و همه واجدین شرایط تا پایان سال 97 مهلت دریافت کارت را دارند.

وی سپس اظهار داشت: 1 میلیون و 500 هزار گلستانی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند وهم اکنون 20 دفتر پیشخوان دولت در استان کار صدور کارت هوشمند را انجام میدهند که برای تنسریع در این امر بزودی 5 دفتر پیشخوان دولت نیز برای ارائه خدمات اقدام خواهند کرد .

فرماندار کلاله نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک و تسریع در انجام امور گفت : باید بسترهای لازم برای ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و حذف کارت ها و متحد الشکل کردن آنان در غالب یک کار فراهم شود تا در فرایند امور خلل وارد نشود و مردم بتوانند به راحتی خدمات دریافت کنند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 680
  • کد خبر : 37219