عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از هوشمندانه ترین دستورات حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج بود

احمدی،فرماندار شهرستان گرگان :

یکی از هوشمندانه ترین دستورات حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج بود

یکی از هوشمندانه ترین دستورات حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج بود

مراسم یادبود شهدای پنجم آذر در مکان یادمان شهداء واقع دربیمارستان 5آذر گرگان با حضور فرماندار،فرمانده سپاه شهرستان ،رییس بیمارستان و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد .

"احمدی" فرماندار گرگان در سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز گفت: یکی از هوشمندانه ترین دستورات ،فرامین و ایده های حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج بود که در طول زمان مثل نهالی ،روز به روز تنومند و بارور شده و امروز از ثمرات آن انقلاب و مردم بهره مند می شوند .

وی افزود: امروز بسیج نقطه اتکاء ملت ایران برای بقاء و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است .

احمدی در خصوص 5 آذراظهار داشت: این روز برای مردم گرگان در حقیقت یک یادآوری مضاعفی دارد و آن یادآوری در حقیقت قیام تاریخی مردم گرگان علیه رژیم طاغوتی است.

وی بیان داشت: پنجم آذر در دل خودش مفاهیم ارزشمندی از جمله حب به اهل بیت عصمت و طهارت ،حب به روحانیت ،محبت به رهبری و مؤسس نظام جمهوری اسلامی و احترام گذاری به فضایل ارزشمند انسانی مثل آزادیخواهی ،استقلال طلبی ،مبارزه با ظلم و مبارزه با فساد را دارد و این روز بیانگر مفاهیم ارزشی ،دینی ،ملی و انسانی است .

احمدی گفت: مردم گرگان در این روز به فرمان حضرت امام (ره)و دعوت روحانیت آن اجتماع باشکوه را در امامزاده عبداله(ع)به وجود آوردند و با اهداء 14 شهید و ده ها مجروح و زخمی مراتب دلدادگی خودشان را به ائمه اطهار نشان دادند . 

یکی از هوشمندانه ترین دستورات حضرت امام (ره) فرمان تشکیل بسیج بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 815
  • کد خبر : 3723