عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد


دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

دکتر محمدجواد زنگانه گفت : سوادآموزی امر مهمی است که در شاخص های توسعه پایدار نقش مهم و اثرگذار دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان با حضور محمدجواد زنگانه معاون فرماندار ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش مدیران شهرستان و سایر اعضاء در محل آموزش وپرورش برگزارشد.

دکتر محمدجواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش مدیریت ، اداره سوادآموزی و سایر اعضاء در ادامه اظهار داشت : در هر جامعه ای توسعه پایدار 9 شاخص مهم دارد که 4 شاخص آن مربوط به دانایی محوری است و سوادآموزی امر مهمی است که در شاخص های توسعه پایدار نقش مهم و اثرگذار دارد .

معاون فرماندار تصریح کرد : ثبات در تغییر به آنها ، علم و آگاهی می دهد و باید اثرات مثبت سواد به افراد بی سواد اطلاع رسانی گردد تا در آنان نیز ایجاد انگیزه شود .

وی در پایان گفت : باید با پالایش و تحت پوشش قرار دادن کامل افراد بی سواد بپردازیم و تمامی دستگاه های اجرایی به امر سوادآموزی به عنوان یک تکلیف جمعی نگاه کنند تا نتیجه مطلوب تری بدست آید .

محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در جلسه و تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در ادامه اظهار داشت : اگر سواد در بهبود و دگرگونی اوضاع زندگی افراد تأثیر چشم گیری داشته باشد با فرهنگ سازی مناسب در ریشه کنی بی سوادی با استقبال گسترده مردم روبرو خواهیم شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : در زمینه ی ریشه کنی بی سوادی ، شناسایی و جذب افراد واجد شرایط همه دستگاه های اجرایی عضو شورای پشتیبانی خصوصاً بخشداران همکاری و مساعدت لازم را با اداره سوادآموزی داشته باشند تا بتوانیم حجم ابلاغی سال 96 را تحت پوشش قرار دهیم .

دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .