عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی با محوریت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام هادی (ع) گفت: هریک از این اعیاد پیامی با خود دارد که در زندگی ما می تواند تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع خانواده گفت: یکی از مهمترین بخش هایی که در جامعه باید کار دقیق و علمی انجام شود بحث خانواده است چرا که کانون خانواده از اهمیت بالایی برخوردار و در دنیا توجه خاصی به آن می شود.
وی مشکلات امروزی را متاثر از ضعف فرهنگی خانواده دانست و گفت: اگر در خانواده خوب کار شود در سایر زمینه ها به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.
فیروزی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور که بیکاری جوانان معضل اول جامعه است ممکن است افراد بازنشسته از کانون توجه خارج شوند در حالیکه باید از ظرفیت های این قشر در جامعه استفاده شود.
وی بازنشستگان را سرمایه های جامعه برشمرد و گفت: پاسداشت از خدمات این بزرگان و عزیزان که سال های متمادی عمر خود را صرف پیشرفت، رشد و بالندگی جامعه کردند بر ما واجب است.
 

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .