عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستای لیوان غربی


جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستای لیوان غربی

جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستای لیوان غربی

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستای لیوان غربی روز دوشنبه 13 شهریور 96 با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای مربوطه ، دهیاران و اعضای شورای روستاهای منطقه در فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با تبریک ایام دهه ولایت و امامت اظهار داشت : رویکرد مردم و مسوولین در زمینه های مختلف همواره باید در جهت پیشرفت و توسعه باشد . زمانی مردم روستاها از آب شرب غیر بهداشتی و تصفیه نشده استفاده می کردند و به امراض مختلفی نیز دچار می شدند. در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق روستاها تحت پوشش سیستم آب شرب بهداشتی بوده و از طریق آب و فاضلاب روستائی مراقبت لازم و مستمر صورت می گیرد تا آب سالم در اختیار مردم قرار گیرد.

میرزائی افزود : نظرات و دیدگاههای متخصصین بهداشت و سلامت بسیار حائز اهمیت بوده و از مصرف آبهائی که از فیلتر  تصفیه و مراقبت عبور نکرده از جمله  ، آب رودخانه باید خودداری شود همانگونه که  در سال گذشته مردم در یکی از روستاهای استان گلستان  براثر آلودگی آب دچار مشکلات جسمی شدند. بنابراین اهمیت سیستم فاضلاب کمتر از آب شرب نیست و همانند آب و غذای سالم محیط سالم هم باید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای سیستم فاضلاب مطالبات مردم بسیاری از مناطق بویژه روستائیان می باشد ، اظهار داشت : کلیت اجرای شبکه فاضلاب روستائی  مورد موافقت همه اقشار بوده و در کیفیت اجرا باید نگرانیهای مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بندرگز افزود : بدلیل بالا بودن آبهای زیر سطحی و نزدیکی روستاهای این منطقه به دریا طرح فاضلاب روستائی بسیار ضروری بوده و علاوه بر این با تمهیدات لازم و همکاری دهیاریها و امور آب زمینه بهره برداری عادلانه زارعین از آّب تصفیه شده فراهم گردد .

جلسه هماهنگی اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستای لیوان غربی

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 37336