عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

فرماندار شهرستان آق قلا خبر داد:

همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

فرماندار شهرستان آق قلا از برگزاری همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا خبر داد.

صبح امروز دوشنبه 20 شهریور ماه ، جلسه چهارجانبه در خصوص هماهنگی بیشتر اتاق اصناف با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی به ریاست" امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "سرهنگ مجید زائری" فرمانده انتظامی و روسای اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه با تاکید بر ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب ، افزود : شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه در دستور کار قرار گرفته است و در برخی از رسته‌های فعالیت صنفی اقدامات خوبی صورت گرفت که نتیجه آن تعیین تکلیف واحد های صنفی ذیل اتحادیه‌های مربوط می‌باشد.

فرماندار شهرستان آق قلا از تشکیل اکیپ ویژه بازرسی بر اصناف با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت : گشت‌های مشترک برای بازرسی از واحدهای صنفی در کنار بازرسان اتحادیه ، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و آنالیز نتایج آن این اطمینان را می‌تواند ایجاد کند که شهروندان به کالاهای مورد نیاز خود با قیمت‌های مناسب و مورد اطمینان ، دسترسی داشته باشند و با هرگونه تخلفی برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های گشت‌های مشترک حضور نماینده تعزیرات حکومتی در این تیم می‌باشد که فرآیندهای مربوط به اقدامات تعزیری را با سرعت بیشتر انجام خواهد شد و این مسئله بازدارندگی لازم را در موارد تخلف صنفی ایجاد خواهد کرد.

"ضمیر" در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر ساماندهی واحد های در خصوص اخذ مجوز و پروانه کسب ، تصریح کرد : به واحدهای صنفی فاقد پروانه از طریق اتحادیه مربوطه اطلاع‌رسانی شود تا برای اخذ پروانه کسب در مهلت قانونی تعیین شده اقدام نمایند.

تسریع در صدور پروانه کسب ، برگزاری جلسات فصلی و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در طول سه ماه از جمله مواردی بود که فرماندار شهرستان آق قلا در پایان جلسه مورد تاکید قرار داد.

 

 

همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

 

همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

 

همایش پلیس ، امنیت و اصناف در هفته ناجا برگزار می شود

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 757
  • کد خبر : 37385