عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان :

خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود

خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گرگان گفت: دستگاه های اجرایی تعامل بیشتری با زنان سرپرست خانواده داشته باشند و خدمت رسانی به آنان را در دستور کار خود قرار دهند .
ابراهیم دشتیان با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت 20شهریور روز گرگان بیان داشت: هرچه قدر ما بتوانیم در نظام اداری کارهای زنان سرپرست خانوار را تسریع بخشیم ،به جامعه خود کمک خواهیم کرد چرا که بسیاری از این زنان با ایجاد مشاغل کوچک می توانند سایر اعضای خانواده خود را در تولید و اقتصاد سهیم نمایند .
وی افزود: امروزه دستگاه هایی چون کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی و بانک هایی با اعطای تسهیلات قرض الحسنه توانسته اند تا حد زیادی به این مهم بپردازند و نیاز است سایر دستگاه ها نیز در حد توان خود همکاری لازم را داشته باشند.
دشتیان با اشاره به مشکلات زنان بی سرپرست در جامعه گفت: طلاق و مرگ  از موارد بی سرپرستی زنان می باشند که در صورت بی توجهی، مواردی چون اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی را بوجود خواهند آورد .
وی افزود: وجود معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده نشانه اهمیت دولت و نظام به جایگاه زنان در جامعه اسلامی است که دستورالعمل هایی نیز در جهت یاری زنان بی سرپرست از جمله ایجاد اشتغال پایدار،حمایت از ایجاد فرصت های کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه زنان وحمایت از افراد توانمند و کارآفرین و اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط معرفی شدهاز طریق بانک کارآفرینی امید  به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری خاطر نشان کرد : در شهرستان گرگان ایجاد بازارچه تولیدات صنایع دستی زنان و خرید مسکن از سوی کمیته امداد در پروژه های مسکن مهر از دیگر مواردی است که در جهت حمایت از آنان اجرایی شده است .
وی در پایان از مدیران و مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست امکانات و خدمات رسانی آسانتر در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گیرد .

خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود

 

خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود

 

خدمت رسانی به زنان سرپرست خانوار در شهرستان گسترده تر می شود

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 495
  • کد خبر : 37408