عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پیگیری ساخت و ساز های غیر مجاز در فرمانداری برگزار شد


جلسه پیگیری ساخت و ساز های غیر مجاز در فرمانداری برگزار شد

جلسه پیگیری ساخت و ساز های غیر مجاز در فرمانداری برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه پیگیری  ساخت و سازهای  غیر مجاز روز دوشنبه 20شهریور96  با حضور فرماندار ، دادستان و مدیران دستگاههای مربوطه در شهرستان برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست به عنوان سرمایه های کشور برای نسل های آینده اظهار داشت : ساخت وساز غیر مجاز تهدید بزرگی در تخریب  اراضی زراعی محسوب می گردد.

میرزائی افزود: اجرای قانون و مقررات با همکاری  حوزه قضائی اهرم بازدارنده و برخورد با متخلفین می باشد و در بدو امر روشهای پیشگیری مناسب ترین اقدام خواهد بود و مقررات مربوطه مشمول دستگاهها و نهادهای دولتی نیز می باشد.

فرماندار بندرگز گفت :با وجود مشکلات زیادی که در این مسیر وجود دارد.کنترل ها و بازرسی ها باید با همکاری همه دستگاههای مربوطه انجام شود تا اثربخشی مناسب داشته باشد  و در زمینه برخورد با متخلف نیز آخرین اقدام تخریب باشد و قبل از ساخت نظارت و کنترل صورت گیرد.

وی یکی از عوامل افزایش تخلفات در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز را فرایند طولانی در اخذ مجوزها و استعلامات عنوان کرد و افزود : باید پروسه اخذ مجوز آسان تر و سریعتر انجام شود تا متقاضیان برای طی مراحل قانونی تشویق گردند.
همچنین سامانه 131 به عنوان گشت ویژه برای کنترل ساخت و سازها در اراضی کشاورزی بسیار موثر می باشد.

 

جلسه پیگیری ساخت و ساز های غیر مجاز در فرمانداری برگزار شد

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 698
  • کد خبر : 37417