عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار ضمن عرض خیرمقدم و نسل کشی مسلمانان توسط ارتش و دولت میانمار که هدف آنها نابودی جهان اسلام وهم نابودی منابع انسانی مسلمانان و تضعیف مسلمانان است را به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و در ادامه بیان داشتند: موضوع کتاب و کتاب خوانی مسئله بسیار مهمی است و امروزه توسعه یافتگی کشورها را با شاخص های جدیدی مثل سرانه کتابخوانی می سنجند ولی متاسفانه سرانه کتابخوانی در کشور عزیزمان ایران پایین است و همه ما وظیفه داریم که کمک کنیم تا هم زیر ساختهای سخت افزاری مسئله یعنی احداث و تجهیز کتابخانه ها و هم زیر ساختهای نرم افزاری یعنی فرهنگ سازی و ایجاد رغبت در جامعه مخصوصا جوانان و نوجوانان را بالا ببریم.

صادقلو در بحث اول مهر وبازگشایی مدارس افزود: همه مدیران و شهرداران و بخشداران کمک کنن تا این روز بزرگ برای فرزندان این شهرستان به عنوان روزی خاطره انگیز ثبت شود و حضور این عزیزان در مدارس باعث قوت قلب اولیاء ، معلمان و دانش آموزان خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشتند: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که تقارن این هفته با آغاز محرم هم بسیار جالب و متناسب است بهرحال انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت کربلاست و هر آنچه که ما در این انقلاب بدست آوردیم برگرفته از نهضت کربلا و سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان می باشد که این امر رنگ و بوی عاشورایی به هفته دفاع مقدس امسال خواهد بخشید و همه مسئولین ادارات پر رنگ تر از سالهای قبل و پر شور تر در مراسمات مرتبط با این هفته حضور داشته باشند.

ایشان افزودند: در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای عالی اداری که به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب تشکیل شده است قانون"حقوق شهروندی در نظام اداری" را تصویب کرده که بسیار مهم و ضروری است و اینکه همه دستگاههای اجرایی ملزم به رعایت و اجرای این مصوبه که در 4 فصل می باشد هستند. و در ادامه به جزئیات این 4 فصل اشاره نمودند.

شایان ذکر است در این جلسه قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و مدیرآموزش و پرورش شهرستان و جانشین فرماندهی بسیج سپاه شهرستان رامیان مطالبی را بیان نمودند.

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان برگزار شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 37457