عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورا ی اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه شورا ی اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه شورا ی اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور فرماندار و  اعضای شورای اداری در محل آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی ضمن عرض سلام و ادب و احترام به مقام شامخ شهداء و امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق خدمتگزاری دولت تدبیر و امید و تبریک اعیاد گذشته سعید قربان و غدیر بیان کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس جلسه شورای اداری را در مکان مقدس و آموزشی در نماز خانه مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان برگزار نمودیم.
فرماندار ضمن  تقدیر و تشکر از روسای محترم ادارات که در هفته دولت برنامه های خوب و متنوع انجام داده اند اظهار داشت : در هفته دولت پروژه های مهمی را افتتاح یا کلنگ زنی نمودیم که یکی از این پروژه های مهم کلنگ زنی بیمارستان 64 تختخوابی بود که انشاالله  در موعد مقرر پیش بینی شده افتتاح گردد .
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر بود و صدها هزار شهید و جانباز نثار ارزش ها و آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد تا امنیت در این کشور برقرار شود. گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگار ی انقلاب اسلامی، ایثارگری و شهادت فرزندان سلحشور این مرز و بوم است. دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما با حاکمیت ولایت فقیه و حمایت و ایستادگی ملت ایران به اهداف شوم خود نرسیده اند. برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود.
رئیس شورای اداری شهرستان مراوه تپه  با بیان اینکه فرهنگ ما ایرانیان نشات گرفته از اسلام و مکتب امام حسین (ع) و دیگر معصومی می باشد، ماه محرم و صفر و ایام حج را ماههای انسان سازی اعلام نمودند.
وی از کلیه مسئولین ادارات  شهرستان خواست که در خصوص مدارس و مسائل مربوط به آموزش و پرورش که خانه امید همه ما می باشد همکاری و همیاری داشته باشند.
در ادامه جلسه حاج آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه بیان نمود: مسئولیت که شما بزرگواران بعهده دارید در دست شما یک امانت است و خدمت رسانی به مردم را هیچگاه فراموش نکنید و ما امت حضرت محمد (ص) و کتاب مقدس ما قرآن می باشد همیشه سعی کنید تمامی کارهایتان و اعمال و رفتاران از قرآن نشات گرفته باشد.
حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش  اظهار داشت: در شهرستان مراوه تپه مشارکت مردم الخصوص والدین دانش آموزان با آموزش و پرورش در حد عالی می باشد و امسال نیز 51 نفر نیروی جوان و متعهد وارد سیستم آموزش و پرورش می شوند تا در شهرستان و روستاهای تابعه خدمت رسانی نمایند و امسال افتتاح مدرسه به نام شهید محسن حججی را در بخش گلیداغ داریم و مجوز ساخت اردوگاه دانش آموزی را در شهرستان انجام گردیده است و آموزش و پرورش شهرستان تولیدی کردن هنرستانها را انجام داده است که به لطف الهی سه مدرسه در حوزه کارگاه خیاطی اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده اند . بهسازی مدارس و 5 هزار متر مربع آسفالت مدارس را انجام داده ایم .

وی در ادامه بیان کرد: آموزش و پرورش مراوه تپه در حوزه پیشگیری رتبه دوم ـ راهیان نور رتبه اول ـ عفاف و حجاب رتبه سوم و دانش آموزانی در رتبه ریاضی مقام کشوری کسب نموده اند .
 در ادامه جلسه اسعدی ریاست دادگستری و خسروی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سخنانی را بیان نمودند

 

جلسه شورا ی اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

جلسه شورا ی اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .