عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت است

فرماندار گمیشان در پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس؛

ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت است

ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت است

فرماندار گمیشان صبح امروز در پیامی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار داشت: ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در متن پیام فرماندار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی درصبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.

آنانکه فردا روز، امورات کشور به دست آنها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند.
همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت می باشد، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.
و چه زیباست آغاز دوران تحصیل و تلاش برای فراگیری علم و دانش و هفته دفاع مقدس که نشانگر غرور و افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان ،عزت و شرف انقلاب اسلامی بوده و هموراه در کنار تحصیل با تهذیب نفس و از خود گذشتگی اقتدار ایران اسلامی را تضمین کردند و مکتب اصیلی از جانفشانی ،عزت ،استقلال را به نسلهای بعد می باشد.

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان گمیشان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون آنها را از خداوندمهربان خواستارم.

امیرشیر توماج

فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش

شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 617
  • کد خبر : 37676