عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن آغاز هفته دفاع مقدس را طی پیامی به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسم الله الرحمن الرحیم
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.
هفته دفاع مقدس ياد آور ايثار و استقامت راد مردان و شير زناني است كه در لبيك به فرمان امام و مقتداي خويش در دفاع از كيان آب و خاك نظام مقدس جمهوري اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را بر برگ هاي زرين انقلاب اسلامي ثبت كردند.
تقارن این هفته در سالی که به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده با ایام سوگواری امام حسین(ع) و آغاز سال تحصیلی جدید نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با تأسی از مکتب دفاع مقدس و ابتکار و خلاقیت های علمی جدید، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور محبوب و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان ترکمن تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.
عبدالحکیم فیروزی- فرماندار شهرستان ترکمن"


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .