عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قرار گاه خاتم طرح آبرسانی به آی تمر را اجرایی خواهد کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

قرار گاه خاتم طرح آبرسانی به آی تمر را اجرایی خواهد کرد

قرار گاه خاتم طرح آبرسانی به آی تمر را اجرایی خواهد کرد

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با معاون عمرانی قرارگاه خاتم دراستان گلستان گفت: قرارگاه خاتم افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با انجام پروژه های عمرانی ارزشمند برای رفع محرومیت تلاش میکنند .
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: بسیج و سپاه در کنار وظایف خود در حوزه امنیت برای حفظ آرامش و عمران و پیشرفت کشور اقدامات عمرانی ارزشمندی را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم با دستگاههای اجرایی شهرستان و استان تعامل بسیار خوبی دارد افزود:همکاری صمیمانه وتعامل مثبتی بین مسئولان قرار گاه خاتم ودستگاههای اجرایی برای انجام پروژه ها وجود دارد.
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توافق صورت گرفته با قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی و محرومیت زادایی از چهره بخش داشلی برون و دهستان کرند احداث پایگاه امداد جاده ای و همچنین آبرسانی به روستای آی تمر در دستور کار این قرار گاه قرار گرفته است  احمد دستمرد افزود: بر این اساس مقرر شد نیمی از اعتبارات اجرایی این پروژه توسط قرارگاه خاتم اجرایی شود و پروژه ها به آبفار و بهداشت ودرمان تحویل شود  
وی خواستار بررسی و اجرای طرح هادی روستای آیتمر توسط قرارگاه خاتم شد وگفت: مسائل اجتماعی پیرامون مسئله مالکیت آب در این روستا باید با همکاری مردمی و دستگاههای متولی و بخشداری حل و فصل شود.
زرگرانی معاون عمرانی قرارگاه سازندگی در استان گلستان نیز حل مسائل اجتماعی و همراهی مردم منطقه را شرط اجرای پروژه آبرسانی به آیتمر دانست و افزود: در راستای محرومیت زدایی روستاها  قرار گاه خاتم آماده اجرای پروژه های اشتغالزایی در شمال شهرستان گنبدکاووس است تا پدیده مهاجرت از این مناطق معکوس شود.

قرار گاه خاتم طرح آبرسانی به آی تمر را اجرایی خواهد کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 515
  • کد خبر : 37776