عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

در آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار:

از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

 همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خانواده های شهدا ، ایثار گران و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد.

صبح امروز پنج شنبه ششم مهر ماه و در آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار ، اعضای شورای تامین ، ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن و مسئولین دستگاههای اجرایی از خانواده‌های معظم شاهد ، ایثارگر و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این مراسم ، افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان ، ایثارگران و جانبازان دانست و اظهار داشت: بی تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود : امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست. باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دلاوری آنها را ارج نهیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آق قلا گفت: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به فرموده امام راحل(ره) "چشم و چراغ این ملت هستند" و مسئولین وظیفه دارند خانواده های معزز شهداء ، ایثارگران ، جانبازان و تمام کسانی را که برای این انقلاب زحمت کشیدند را مورد توجه و احترام قرار دهند و در راستای رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

"ضمیر" تاکیدات ویژه دولتمردان "تدبیر و امید" مبتنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد : مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی ، دیدار با خانواده معظم شهداء و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانند.

 

از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

 

از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

 

از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان آق قلا تجلیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 885
  • کد خبر : 37863