عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند

فرماندار گمیشان؛

هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند

هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند

فرماندار گمیشان در جلسه داخلی کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه اظهار داشت: هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج هدف از تشکیل جلسات داخلی را بررسی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح و همکاری و همفکری با یکدیگر حداکثر تواناییهای خود را باید به کار گرفت چرا که برنامه ریزی باعث بهتر شدن در اجرای کار می شود.

توماج با اشاره به نقش فرمانداری ها در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: فرمانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی باید با اشرافیت کامل موضوعات بر عملکرد و فعالیت دستگاه ها نظارت کنند.

وی افزود: دولت و کارمند هریک وظیفه ای به عهد آنها قرار گرفته است، که باید هر دو به وظایف خود عمل کنند که در این راه کارمندان باید تکریم ارباب رجوب را در راس برنامه های خود قرار دهد و اجرای قوانین و مقررات ادارای را نیز رعایت کنند.

توماج اضافه کرد: کارمندان ایران اسلامی، انسان هایی هستند که اخلاق مدار، متعهد، پرتلاش و برخورد شایسته با مردم را سرلوحه خود قرار می دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به وجود چندین کارگروه در فرمانداری بیان داشت: هر یک از کارکنان باید در حوزه های مختلف و متناسب با کارگروه های محولی، وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از هر یک از کارکنان در انجام وظایف محوله گفت: ایجاد انگیزه، تهیه امکانات خدماتی و رفاهی، حفظ شان و کرامت کارکنان از وظایف مهم مسئولین در سازمان ها می باشد.

 

هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند

 

هر یک از کارکنان آیینه تمام نمای سازمان ها هستند

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 37925