عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین برنامه شهرستان اظهار داشت : اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد .

وی ایجاد اشتغال را یک وظیفه برای همه برشمرد و گفت: مسئولین باید برای ایجاد اشتغال در منطقه روحیه ای جهادی داشته باشند.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: امروزه اشتغال از مهمترین مسائل و برنامه های روز جامعه است و همه باید در جهت اجرایی شدن آن تلاش کنند.

رییس ستاد اشتغال شهرستان با اشاره به واحدهای تولیدی و اقتصادی در سطح منطقه بیان داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان 22 واحد تولیدی وجود دارد که 16 واحد فعال و 6 واحد غیر فعال می باشد.

توماج تصریح کرد: واحدهای تولیدی فعال باید در سطح شهرستان به خوبی معرفی شوند تا بتوان از آنها به عنوان یک الگو استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در گمیشان با تاکید بر اینکه از تولید کنندگان و واحدهای صنعتی باید حمایت ویژه کرد، افزود: استفاده از تسهیلات ویزه دولت برای رونق تولید و رفع موانع بهترین فرصت است تا بتوانیم حرکتی خوب در مسیر رفاه اقتصادی داشته باشیم.

توماج در پایان همچنین استفاده از ظرفیت مناطق را برای ایجاد اشتغال امری ضروری برشمرد و گفت: فعال کردن صنعت گردشگری و پروژه های حوزه آبزی پروری در شهرستان بعنوان ظرفیت منطقه می تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

در این جلسه ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان گزارشی از عملکرد خود را در راستای ایجاد اشتغال و موانع و مشکلات ارائه دادند.

 

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 552
  • کد خبر : 38058