عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان رامیان


برگزاری همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان رامیان

برگزاری همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان رامیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان با حضور مهندس صادقلو فرماندار، جناب سرهنگ قزلسفلو جانشین پلیس راهور استان، تعدادی از میران شهرستانی و جمعی از موتور سیکلت سواران قانونمند و برگزیده شهرستان درمحل فرمانداری رامیان برگزارشد.

مهندس صادقلو فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان در حاشیه این همایش بیان داشتند: این همایش در راستای پیشگیری از حوادث درون شهری و برون شهری برای جوانان موتور سوار برگزار گردیده است و به جوانان رعایت نکات ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی تاکید شده است.

وی در ادامه افزود: تعداد جان باختگان سوانح رانندگی درون شهری در سال 1395 در استان گلستان 85 نفر می باشد که از این میان تعداد 43 نفر موتور سیکلت سوار هستند و حدود 51 درصد جان باختگان را به خود اختصاص داده است.که در 6 ماهه سالجاری نیز از میان 46 جان باخته تصادفات درون شهری تعداد 22 نفر موتورسوار بوده که 50 درصد جان باختگان را به خود اختصاص داده اند.

صادقلو در ادامه بیان داشتد: این موضوع مشخص می کند که رانندگی طبق ضوابط و استفاده از کلاه ایمنی می تواند نقش بسزایی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات موتور سوران را به دنبال داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم به جوانان موتور سیکلت سوار حاضر در همایش کلاه ایمنی از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهداء گردید.

برگزاری همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان رامیان

 

برگزاری همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان رامیان

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1075
  • کد خبر : 38201