عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مزار شهدای علی آباد کتول غبارروبی و عطرافشانی شد


مزار شهدای علی آباد کتول غبارروبی و عطرافشانی شد

مزار شهدای علی آباد کتول غبارروبی و عطرافشانی شد

 به مناسبت هفته نیروی انتظامی،غبارروبی مزار شهدا با حضورحسن هدایتی فرماندار و جمعی از فرماندهای نظامی و انتظامی، روحانیون، مسئولین ادارات ، جانبازان و ایثارگران این شهرستان انجام گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شرکت کنندگان در این آیین با بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ونظامی،انتظامی با آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

حاضران در این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و ضمن تاکید بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

هدایتی فرماندارضمن تشکر از حاضران در مراسم، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های راه حق و عدالت عنوان کرد و گفت: شهدا ایثار و از خودگذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه داشتن این ارزش هاست.

وی با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل های آینده انتقال دهیم.

  مزار شهدای علی آباد کتول غبارروبی و عطرافشانی شد

 

 

.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .