عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر شهرک های صنعتی شهرستان علی آباد کتول با فرماندار


دیدار مدیر شهرک های صنعتی شهرستان علی آباد کتول با فرماندار

دیدار مدیر شهرک های صنعتی شهرستان علی آباد کتول با فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، زنگانه در دیدار با حسن هدایتی فرماندارشهرستان علی آباد کتول که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات موجود در شهرک صنعتی پرداخت.

وی در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت زیرساختهای موجود در شهرک صنعتی اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و رسالت های شرکت صنعتی زیرساختها به نحو مطلوب و آماده سازی فضای مناسب کسب و کار برای فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی است.

محمود زنگانه با بیان اینکه برای تأمین زیرساختها نیازمند بهره مندی از اعتبارات مناسب عمرانی می باشیم ، گفت: امیدواریم با حمایتهای فرماندار شهرستان علی آباد کتول بتوانیم برنامه ریزی و اقدامات مناسب جهت تخصیص اعتبارات و تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی انجام دهیم.

هدایتی فرماندار علی آبادکتول گفت: توسعه شهرکها و نواحی صنعتی در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقامتی نقش ویژه ای دارد.

وی گفت: تشویق سرمایه گذاران جهت اجرای طرح های صنعتی و تولیدی در شهرکها می تواند نقش ویژه ای در اشتغال جوانان و توسعه صنعتی شهرستان ایفا نماید.

فرماندارعلی آباد کتول گفت:گسترش شهرکهای صنعتی در شرایط کنونی یک امر حیاتی است و باید مورد توجه قاطعانه مسئولان قرار گیرد.

محمودزنگانه در پایان اظهارداشت: امید است با حمایتهای فرماندار شهرستان برنامه ریزی و اقدامات مناسب جهت تخصیص اعتبارات و تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی صورت گیرد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .