عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگاه های مبل سازی عطا آباد

در معیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار صورت گرفت :

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگاه های مبل سازی عطا آباد

بازدید معاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی از کارگاه های مبل سازی عطا آباد

 معاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی از کارگاه های مبل سازی روستای عطا آباد شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد.

"سید حمید کلانتری" معاون امور تعاون وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی در معیت " نبی هزار جریبی" نماینده مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار و "اسمعیل آرخی" بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا از کارگاه های مبل سازی روستای عطا آباد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط فرمانداری شهرستان آق قلا ، "سید حمید کلانتری" در حاشیه این بازدید در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان ، گفت : آنچه که ما در روستای عطاآباد دیدیم حمایت مشخص و موثری که باید صورت گرفته شود ، حمایت از سازماندهی مجموعه تولید کنندگان صنعت مبل است که بالغ بر 90 کارگاه تولیدی در این روستا فعال است و شرکت تعاونی که به همین منظور تشکیل شده است ، بایستی به صورت مجتمع کارگاهی و یک مجموعه شوند تا بتوانند از تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی بهره مند شوند.

معاون امور تعاون وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه بیان داشت : توصیه ما این است که نقشه راه این تعاونی و روستای عطا آباد با هدف صادرات باشد چون محصولات تولیدی این روستا با قیمت مناسب میتواند صادر شود و همچنین هدایت این تعاونی به سمت نو آوری و آموزش اصولی این حرفه میباشد

"امانگلدی ضمیر" نیز در این بازدید اظهار داشت : همه ما مدیران دستگاههای اجرایی در برابر افرادی که در این کارگاه ها مشغول به کار هستند مسئول هستیم . مردم روستای عطاآباد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" بدون هیچ کمکی از سازمان ها و ارگان های دولتی کار خود را آغاز کردند و به این مرحله رسانده اند. برای ادامه پیشرفت این روستا و کارگاههای مبل سازی ، وظیفه ما مسئولین است که تمامی توانمان را بکار ببندیم تا این اقتصاد مقاومتی برخواسته از خود مردم با مشکل مواجه نشود.

فرماندار شهرستان آق قلا بر لزوم استفاده از دانش علمی و به روز شدن صنعت مبلمان در روستای عطاآباد تاکید کرد و گفت : برای به روز بودن و علمی شدن این صنعت ، هنرستان صنایع وابسته به صنایع چوب ( تخصصی مبلمان) با مشارکت یک میلیارد ریالی خیرین در این روستا در حال احداث است و نویدبخش پیشرفت علمی تر این صنعت همراه با فناوری روز دنیا به مردم روستای عطا آباد خواهد بود.

 بازدید معاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی از کارگاه های مبل سازی عطا آباد



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 804
  • کد خبر : 38416