عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد


ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

  ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن با محوریت آسیب فضای مجازی حضور فیروزی فرماندار، صاحبکاران رئیس پلیس فتای استان، بخشدارن تابعه و سایر اعضا صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به موضوع آسیب های فضای مجازی گفت: این حوزه همچون نارنجکی در دست افراد است که در صورت بی توجهی هر آن احتمال انفجار و نابودی وجود دارد.
وی با اشاره به پیامدهای این آسیب ها افزود: آسیب های فضای مجازی در ایجاد و توسعه دیگر آسیب های اجتماعی همچون طلاق نقش بسیار مهمی دارد.
فیروزی گفت: مقابله با فضای مجازی غیرممکن است لذا بایستی با احساس مسئولیت، با برنامه ریزی درست و اصولی مسیر آن را متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی هدایت کنیم.
وی فضای مجازی را مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در خانواده از طریق برنامه ریزی درازمدت در حوزه تربیت دینی میتوان فرزندان را در برابر انواع آسیب های اجتماعی بیمه کرد.
فرماندار با اشاره به اینکه آسیب فضای مجازی بیشتر در بین اقشار با تحصیلات پایین می باشد افزود: کلید تحول شهرستان در آموزش است و مساله اموزش بایستی در حوزه های مختلف و اقشار مختلف متناسب با نیازهای آنها برای هدایت در مسیر درست صورت گیرد.
گفتنی است صاحبکاران رئیس پلیس فتای استان در این جلسه با توجه به اهمیت و فراگیر بودن آسیب های فضای مجازی به بیان مطالبی در این خصوص و نیز راهکارهایی برای مقابله با این آسیب ها پرداخت.

ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ششمین جلسه کارگروه تخصصی و اجتماعی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .